האצת מחשב ישן

  • האצת מחשבים איטיים
  • טיפול בוירוסים שמאטים את המחשב
  • שדרוג מחשבים איטיים
  • שירותיות וייעוץ לכל אורך הדרך

אנשים רבים העובדים עם מחשב ישן מרגישים כי המחשב אטי מידי ושואלים האם ניתן לעשות משהו עם מהירות המחשב. לפני הכל כדאי להבין מה גורם להאטת המחשב.

ממה נגרמת איטיות מחשב?

הדבר הראשון הוא שינויים שחלים במערכות ההפעלה והיישומים השונים. המחשבים החדשים הולכים ונעשים יותר מהירים וחזקים, ובהתאם לכך מערכות ההפעלה והיישומים השונים משפרים את הביצועים שלהם. אך כאשר יש לכם מחשב ישן, לאחר עדכוני התכנה הוא מתקשה לעמוד בדרישות של מערכת ההפעלה.

הדבר השני שיכול לגרום להאטת המחשב הוא עומס על המחשב. אולי יש ריבוי של יישומים הפועלים ברקע וגוזלים ממשאבי המחשב. אולי גם אין מספיק מקום בדיסק הקשיח. וכל אלו מביאים להאטת פעילות המחשב.

יתכנו גם כשלים אחרים, כמו בעיות בקירור המעבד, דבר הגורם להאטת פעילותו.

איך מאצים מחשב?

בהתאם לגורמים השונים, האצת מחשב ישן יכולה להתבצע בצורות שונות, או כמה פעולות במקביל.

לעתים יש צורך בשדרוגי חומרה. למשל תוספת זיכרון עשויה לשפר את מהירותו באופן משמעותי. לפעמים צריך לנקות את המחשב מכל מיני יישומים ותהליכים שאינם נחוצים. יש לבדוק שאין וירוסים ורוגלות הפועלות ברקע וגורעים ממשאביו. וגם נרצה לוודא שקירור המחשב תקין, ואינו פוגע במהירות המחשב. בהחלט יש דברים שאפשר לעשות על מנת להאיץ מחשב ישן. לא תמיד כדאי להשקיע, לפעמים מוטב לרכוש מחשב חדש. אך יש לבחון כל מקרה לגופו. התייעצו עם המומחים של 938 לקבלת שירות בהאצת המחשב.

התקשרו אלינו: 03-9382771

דילוג לתוכן