מחשב נייד מרעיש

  • איתור הסיבה לרעש שבוקע מהמחשב
  • טיפול בתקלה ביסודיות
  • שירות ותמיכה והסבר על התקלה מאחד המומחים שלנו
  • מחירים הוגנים לכל כיס
  • המחשב שלכם יהיה בידיים טובות של מומחי מחשבים

מחשב נייד הוא מכשיר שקט, כלומר עצם פעולתו לא אמורה להפיק רעשים מיוחדים. אך בכל זאת ישנים מקרים בהם מחשב נייד מרעיש, והדבר מעיד על בעיה.

הגורם העיקרי שגורם למחשב להרעיש הוא מערכות הקירור של המחשב. כלומר המאווררים של המחשב. יתכן כי זה בגלל פעולה מאומצת, חלק שבור או לכלוך המפריע לעבודתם. אמנם הרעש עשוי להפריע לכם להתרכז כאשר אתם עובדים, אך זכרו כי הרעש הוא רק חלק מהבעיה. אם זוהי סוגיה הקשורה למאווררי הקירור, המשמעות היא שהם אינם מקררים טוב את המחשב. וזה עלול לגרום לנזק של ממש לחלקים האלקטרוניים העדינים.

ישנם גם מקרים בהם המחשב מפיק צפצוף קולני ולא נעים. במידה ונשמע צפצוף זה, הדבר יכול להעיד על בעיות שונות כמו למשל: בעיות בזיכרון, בעיות בכרטיס המסך, בעיות בסוללה ועוד.

תיקון מחשב מרעיש

כאשר המחשב הנייד מפיק רעשים חריגים, חשוב לפנות אל טכנאי מחשבים על מנת לבדוק מה הבעיה. יתכן כי ניתן לפתור את הבעיה באמצעות ניקוי המאווררים, ויתכן כי הבעיה חמורה יותר. אל תזלזלו בחשיבותם של המאווררים, קירור המחשב הוא דבר חשוב מאוד שחוסר טיפול בו עלול לגרום להשבתת המחשב לצמיתות ולאובדן המידע השמור בו. אם תתעלמו מהבעיה אתם עשויים לגרום לנזק בלתי הפיך.

אם נשמע רעש חריג מהמחשב, התייעצו עם מעבדת המחשבים שלנו ב-938 ועם אחד ממומחינו. אחד מטכנאיי המחשבים שלנו יאתר את מקור הבעיה, ויבצע את התיקון הנדרש. ואתם תוכלו ליהנות מפעולה שקטה ושמירה על חיי המחשב.

התקשרו אלינו: 03-9382771

דילוג לתוכן