מחשב נייד מתחמם

  • איתור תקלות הגורמות לחימום המחשב
  • פיתרון בעיות של מחשבים שמתחממים
  • ייעוץ ותמיכה בנוגע להתחממות המחשב הנייד
  • ביצוע ייעול של מערכת הקירור במחשב
  • החלפת חלקים תקולים הגורמים להתחממות המחשבים

התחממות היא תוצר טבעי של פעולת המחשב. המחשבים של היום חזקים מאוד, ומבצעים אינספור פעולות במעבד המחשב והכרטיס הגרפי – ואלו גורמים להתחממות. מבנה המחשב והמאווררים המותקנים תוכננו על מנת לקרר את המעבד, ולשמור עליו מהנזק שעלול להיגרם בגלל החום.

תמיד מחשב נייד מתחמם, אך ישנו תחום סביר של התחממות שהוא טבעי. אך אם נראה כי המחשב מתחמם יתר על המידה, סביר להניח כי משהו אינו תקין במערכת הקירור.

ממה יכולה להיגרם התחממות מחשב מוגברת?

לא תמיד מדובר בבעיות מרחיקות לכת. יתכן כי בסך הכל מדובר בלכלוך הסותם את פתחי האוורור. אך כאשר בעיה זו אינה מקבלת פתרון, המחשב יתחמם וייגרם לו נזק.

התחממות המחשב היא לא בהכרח תוצאה של כשל בחומרת המחשב אך בהחלט יתכן כי ישנו איזה יישום הגוזל את משאבי המחשב וגורם למחשב להתאמץ יתר על המידה.

מלבד תחושת החום על גוף המחשב, תוכלו לקבל אינדיקציה להתחממות מהפעילות המאומצת של המאווררים המתאמצים לקרר אותו. אך מנגד, יתכן כי המאווררים התקלקלו ולכן אינם פועלים למרות כי המחשב מתחמם יתר על המידה.

מחשבים חדשים תוכננו על מנת לזהות טמפרטורות לא תקינות, והם נכבים על מנת להגן על רכיבי המחשב.

בכל סוג של בעיה הקשורה להתחממות המחשב, פנו אל מעבדת המחשבים של 938. יתכן כי הפתרון פשוט למדי. אם תתעלמו מהבעיה אתם עשויים לגרום לנזק רב.

התקשרו אלינו: 03-9382771

דילוג לתוכן