שדרוג מחשב נייד

  • שדרוג מחשבים ניידים במחירים נוחים לכל כיס
  • מומחים בתחום המחשוב ייעצו לכם בכל צרכיכם
  • תמיכה לכל אורך הדרך וזמינות גבוהה
  • אנחנו נרכיב עבורכם תכנית לשדרוג המחשב שלכם בהתאם לצרכיכם

מרגישים שהמחשב הנייד שלכם מגביל אתכם? אולי הצרכים שלכם השתנו והיום אתם צריכים יותר מהירות או יותר שטח אחסון. לא תמיד צריך להחליף את המחשב, ניתן גם לבצע שדרוג מחשב נייד.

כל מחשב נייד כולל רכיבים שונים המשפיעים על ביצועיו. אך רבים מהרכיבים ניתנים להחלפה ושדרוג, וכך ניתן לשפר את ביצועי המחשב.

להלן כמה דוגמאות לרכיבים שאותם ניתן לשדרג

שדרוג דיסק קשיח – החלפת הדיסק הקשיח היא פעולה קלה ומהירה, ויש לה יתרונות רבים. כמובן שניתן ליהנות משטח אחסון גדול יותר, וזה חשוב למי שמרבה לעבוד עם קבצי מדיה. אך לדיסק הקשיח ישנה השפעה ישירה על מהירות העבודה. כיום מקובל לשדרג לדיסקים קשיחים מסוג SSD המאפשרים מהירות גבוהה יותר.

שדרוג RAM – שדרוג זיכרון ה RAM יכול לתרום מאוד לביצועי המחשב. ניתן להוסיף עוד זיכרון, וניתן גם להחליף כרטיסי זיכרון מיושנים לחדישים יותר. המחשב יוכל לבצע פעולות שונות במהירות גדולה ואתם תרגישו שינוי במהירות.

החלפת מעבד – המעבד הוא אחד החלקים החשובים ביותר של המחשב. שדרוג המעבד יאפשר למחשב לבצע יותר פעולות במקביל, ולעבוד מהר יותר.

שדרוג כרטיס מסך – משחקי מחשב ויישומים רבים דורשים ביצועים גרפיים חזקים, ואלו מושפעים מכרטיס המסך. באמצעות שדרוג כרטיס המסך תוכלו להריץ את אותם היישומים בצורה חלקה יותר. זה מומלץ מאוד לכל מי שעוסק בעריכת ווידאו, עיצוב, אדריכלות ועוד.

המומחים של 938 יוכלו לייעץ לכם ברכישת חלקים ושדרוג המחשב שלכם עד לקבלת התוצאה הרצויה באמצעות הניסיון הרב שהם צברו במהלך השנים בשדרוג והרכבת מחשבים.

התקשרו אלינו: 03-9382771

דילוג לתוכן