תיקון והחלפת מקלדת

  • התיקונים מבוצעים על ידי מומחי מחשבים
  • שירות ותמיכה וזמינות גבוהה
  • החלפת מקלדות לכל סוגי המחשבים
  • חלקים מקוריים ואיכותיים

שימוש מרובה במחשב הנייד, לצד כל מיני תאונות שיכולות להתרחש, עלול לגרום לתקלות במקלדת. לפעמים אלו הם מקשים המפסיקים להגיב, מקשים שנופלים ולפעמים משהו אחר. וכאשר זה קורה, העבודה במחשב היא בלתי אפשרית. אינכם יכולים להקליד בחופשיות, והדבר מייד עוצר ומשבש את העבודה.

המחשב הוא כלי חשוב לעבודה, לימודים ופנאי. מספיק שמקש אחד לא יתפקד, על מנת לשבש לכם את כל העבודה ושגרת החיים.

מקלדת

האם ניתן לתקן מקלדת במחשב נייד?

החדשות הטובות הן שאפשר לתקן, ואפילו להחליף את המקלדת במידת הצורך. תיקון והחלפת מקלדת יאפשרו לכם ליהנות ממקלדת תקינה, ובעזרתה תוכלו לעבוד בחופשיות. אין צורך לרכוש מחשב חדש בגלל מקלדת שהתקלקלה.

החלפת מקלדת במחשב נייד היא דבר פשוט, זאת בהנחה שמבצע אותה טכנאי מיומן שהוסמך לבצע עבודה כמו אחד הטכנאים שלנו ב-938. בניגוד למחשב שולחני, שבו המקלדת היא חלק נפרד, כאן המקלדת מוטמעת במחשב. יש לפרק את פאנל המחשב, וזו ממש לא עבודה למי שאינו מיומן.

בשוק ישנם מחשבים ניידים של יצרנים שונים – מחשבי לנובו, מאק, אסוס, דל ועוד. כל יצרן וכל דגם של מחשב מגיעים עם מבנה שונה, ודרך אחרת בה צריך לשלוף את המקלדת ולהכניס את החדשה. זוהי עבודה אשר צריכה להתבצע בעדינות.

לא אחת אנשים אשר ניסו לעשות זאת בעצמם, גורמים לנזק נוסף. אין מדובר בעבודה יקרה, ואין צורך לקחת סיכון. תנו למעבדת המחשבים שלנו לבצע את העבודה עבורכם ונעשה זאת על הצד הטוב ביותר!

התקשרו אלינו: 03-9382771

דילוג לתוכן