תיקון מחשב איטי

  • תיקוני מחשבים במהירות
  • שירות ותמיכה בכל עת
  • צוות מומחים לתיקון מחשבים
  • האצת מחשבים איטיים

רוצים לבצע פעולה פשוטה, כמו שליחת מייל או פתיחת קובץ אקסל, אבל המחשב פשוט לא זז? תיקון מחשב איטי הוא אחת הסיבות המרכזיות בגינן אנשים פונים אל טכנאיי מחשבים ומעבדות מחשבים.

מחשב איטי יכול להיות דבר מאוד מתסכל, בין אם אתם עושים במחשב שימוש לשעות הפנאי ומנסים לתכנן את החופשה המשפחתית, ובין אם אתם עושים בו שימוש לצורכי עבודה. האטיות של המחשב גוזלת מכם זמן רב וכל התעסקות קטנה עם המחשב נמשכת יותר ממה שהיא צריכה.

זוכרים איך פעם כאשר רכשתם את המחשב, הכל עבד במהירות? אין צורך להחליף את המחשב, טכנאי מחשבים יודע לזהות את הבעיות הגורמות לפעולה אטית של המחשב, ולבצע את התיקון שיאיץ את המחשב.

מה גורם להאטת המחשב?

התקלות הגורמות להאטת המחשב יכולות להיות שונות, ובמקרים רבים זוהי תוצאה של מספר גורמים הגורעים ממשאביו של המחשב.

הסיבה העיקרית היא בדרך כלל עומס. במהלך הזמן התקנתם על המחשב אפליקציות שונות וגרמתם לכך שאינספור תהליכים פועלים ברקע ומאטים את עבודת המחשב. וגם כאשר מסירים יישומים שאינם נחוצים, עדיין ישנן כל מיני הגדרות שנשארות ומאטות את המחשב. וכמובן יתכנו מקרים של תכנות זדוניות הפועלות ברקע וגוזלות משאבי מעבד המחשב, וגם בעיות אחרות.

מעבדת המחשבים של 938 תאתר את כל הגורמים המאטים את המחשב, ותבצע אופטימיזציה אשר תביא להאצת המהירות. ואתם תוכלו לחזור וליהנות ממחשב מהיר ועבודה נוחה וקלה.

התקשרו אלינו: 03-9382771

דילוג לתוכן